Sunday, June 5, 2011

kuaci

assalamualaikum..
hurm , hari nie mood tak cukup baik.. ada masalah sikidd laa kawan.. tapi tada hal laah kan nak post entry baru.. title?? about kuaci?? kenapa dengan kuaci??







takdaa apaa pown pasal kuaci..........cumaaa....


haa , ada CUMA pulaak kan.. cuma , aku pelik kenapa ramai sangad minat makan kuaci padahal tak laa sesedap ayam golek dan bergelek.. haha.. MEREPEK AEN NIE.. look , dalaa kuaci tuh kecik kan dah tuh nak makan kena gigit gigit laa kulit dia tuh untuk mengambil isi yang tak seberapa besar dan enak tuh kan.. dah macam hamster aku yang dah mati jea mkn kuaci tuh.. yang penting agak buang masa laa kan lau makan kuaci tuh.. antara makan kuaci dan korek idong mana lagi cepat?? haha.. (tak senonoh kan) teruk perangai kaw aen.. haha..
dan yang paling menyirap dan menaik kan darah aku apabila.. apabilaa mereka sudah makan kuaci tuh dan membuang sisa kulit di atas lantai.. macam **** laa kan.. merosak kan pemandangan betul.. huh!!! dan yang agak menyirap apabila buda kelas aku makan kuaci dan dan dan tak reti buang kat tong sampah , punya laa dekat tong sampah tuh ngn dorang , nak jugak buang kat lantai.. huh , saket jiwa nie haa..


p/s : kalau nak makan juga kuaci , bawak plastik untuk buang kulit dia okay?? tak laa merosak kan pemandangan.. taw?? taw??

1 comment:

  1. habis kalau makan kuaci hari sabtu macam mana??
    yee laaa hari sabtu kan hari tanpa plastik..kihkihkih
    kalau taik hidong nak buang dalam plastik juga ae??
    hahahahhaa

    ReplyDelete