Monday, September 19, 2011

mereka jakun RABAK !

selamat sejahtelaa pun adoii . ahaa ! malas nak memanjangkan cerita laah kan . hari sabtu yang lalu bersamaan 17/9/2011 kan . pagi tuhh ada kelass PA taww . kelas kat makmal komputer . mulaa kelas pukul 9 laah kan tapi aku sampai pukul 9.15 . haha ! sorry sir i'm late :)) dah masuk tuhh dorang (buda laki kelas aku ) cakap nanti balek dorang datang rumaah aku laah kan . aku tak kesah sebab aku dah cakap kat PUAN ASMAH . hehe . mak aku laah . dalam pukul 11 kelas daah abez taww . then dorang ajak aku g umaa getak , so aku pun pegi laah kan . betul betul langkah kanan aku apabilaa aku datang hanya untuk makan sahaja . bab nie yg aku sukaa . haha . makan laah katakan . sedap nyaahh mak dia masak , daah abez makan tuh sume dorang cakap teros nak gerak g uma aku . so aku cakap laah , cepat laah sikid sebab hari daah mendung gilaa tahu tak . tengok semua daah dgn moto dorg so aku pun pecut laah kan . ingatkan dorang ada kat blakang rupanya tade . yg ada nya cuma capix dgn aman jea . bengong ! naseb raja tawu umah aku , kalau tak sesat yg laen .


dah sampai uma aku tuh , my parents mau keluaa . so dorang membuat mukaa suci dorang konon salam parents aku laah kan .HAHA ! apabila mereka melangkah masuk rumaah aku jea . perangai buda buda dorang daah datang . habis satu rumaah akudorang teroka . pening kepala layan kerenah dorang . semua dorang sentuh . yang paling menyakitkan hati bila capix tumpah kan air then dia biaa . geram aku !
dah tuh dorang nak tengok CD laah kan . time tuh pun ujan lebat gilaa . so dorang stuck kt umaa aku laah kan . aku pun menunaikan laah permintaan mereka tuh . aku bukak citer MR. BONES . punya laah sukaa dorang tengok citer tuh . ketawa tanak berhenti dorang . boley aeehh dorang bareng bersepah macam umah sendiri . lantak korang laah . aku daah malas nak cakap . ada yang laen daah tido daah . so , tengok dorang daah leka tengok cerita tuh aku pun siap laah nak pegi umah cikgu anne . then dorang perasan dah tuh terus kelua nak balik . haha ! pastuh aku kena mara dengan capix ! die cakap aku gedikk ! bukan sengaja nak susa kan die taww . benci !

panjang kan aku bebel . padan muka . terimaa kasihh aeh sebab sudi baca :)) sayang awak readers <3

No comments:

Post a Comment