Monday, November 21, 2011

duapuluh sebelas duapuluh sebelas :)

hahai, ramai kawen ini hari . yelaa kan tarikh cantek laah katakan . ngee~ . ada aku kesah ? selamat berbahagia yaah yg baru kawen tuh . tapi aku bercita - cita jugak nak declare hari nie . haa ! tapi tade calon . kesian =='
lupakan jelaa kan . ada hikmah, eceyhh tetibaa .

uoolllss nak tahu tak ? kalau pergi uma orang kawen mesti laah dapat telur or whateva rite ? time on the way nak balik rumah . adek aku yg sorang nie agak kurang ajaa hari nie . dia amek telur tuh then dia tanya "achik nak telur tak" aku jawab "tanak !" . dia cakap lagi, "nak kena ketuk kat dahi tak" . mesti laah aku jawab "tanak" . aku tenga leka mcg then dia ketuk kepala aku dengan telur tuh . bapak sakit siakk . ingat kepala aku nie apaa . tmpt maen ketuk-2 aehh . aku malas nak marah . just say "kuajaakk punya adek" . dia ktwe and cakap "padan muka kena ciom dengan telur" yg tak boleh blaah tuh dia buad voice like thiss "MUAAHH " . bengang aku ngn diaa . mak ayah ketawa jea kan . hampeh pnye adek . serta merta aku balas . amek kaw ! cari pasal kan . hewhewhew . habis daahh .


*act, tataw nak post apaa . post ini pown sbb tak boleh tido . tadi pergi buad air white coffee pulaak . padan muka aku . jadi burung antu ini malam . btw, bubye ! assalamualaikum :D

1 comment: