Thursday, July 7, 2011

rindu awak =(

perrggghhhh... lama laa kan tak update ini blog hina.. dah takda jiwa laa nak menulis.. ceyh , gitu aeh.. haha
taklaa , sebenarnya pelbagai masalah timbul secara mendadak.. tuh yang tak ada kesempatan masa untuk menaip lagi pun mood pun selalu tiada.. ceyh , cm yeye kan ayat aku?? haha.. aku tahu laa..
tanak tanya kea kenapa dah lama tak mengupdate blog?? tanak?? aku peduli apa.. aku nak crita juga.. haha

sebenarnya banyak sangat masalah nya okay.. dan terlalu private untuk diberitahu.. masalahnya ialah tentang kembar aku.. amalina, kesian sangad dekat dia.. dan masalah kawan kawan yang laen.. lepas satu satu masalah datang, haaisssshhh.. and classmate aku semua tanya aku okay kea tak.. hey honey , i'm okay laa.. aku belum sakit lagi laa.. aku rapat sama mereka sebab nak pulihkan mereka bukan sebab takut atau tak..

amal, cepat sembuh taw.. saya rindu gilaa gilaa kat awak sayang..
rindu nak belajar dengan awak semula,
rindu nak ketawa dengan awak macam selalu,
rindu nak bercerita..
hanya awak saya ada sekarang amal =(
cepat sembuh and cepat naek sekola aeh..
ILOVEYOUSOMUCH!!! <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment