Tuesday, July 12, 2011

pengawas?? HAHA

hey hey hey.. awak awak awak.. kamu kamu kamu.. anda anda anda.. kenapa aku?? errmmm , ntah laa eykk..



 adakah anda tahu , bahawasanya saya NOR AIN AZRIN BINTI MOHAMMAD JOHARI telah dinobatkan sebagai..























 PENGAWAS BARU!!!!













 hahaha.. gelak laa gelak laa... percaya tak ini muka , muka jadi pangawas.. haha..
mahu tahu cerita sebenar?? mari dekat saya mahu bisik dan bersin kat telinga anda.. haha.. haa?? tanak?? alaalalala, okay okay.. cakap dengan lemah lembut jea okay.. ceyhh..

time tuh aku daah lupa laaah hari apa.. senang cerita time tuh hari persekolahan laa kan, selepas rehat mungkin.. haa , betul laa selepas rehat.. pada masa itu aku memang tengah fokus gilaa laa kan belaja then adalah makhluk Tuhan nie datang.. errmm, nak dialog tak?? tanak tape =="
okay nak dialog..

tuk tuk tuk (pintu diketuk)
prefect - assalamualaikum , errgghh cikgu nak panggil AIN AZRIN
cikgu - (menggangguk)
aku - what?? aku?? kenapa kenapa?? (dah cuak gilaa)
prefect - pergi kantin sekarang sebab cikgu azlan nak jumpa..
aku - sekarang kea?? issshhh , kejap lagi laa eyh.. nak belajar nie
prefect - sekarang laa..
aku - durrggghhh (telan air liur)

setiap langkah aku untuk ke kantin tuh macam macam persoalan datang kat minda nie.. antaranya.. ceyh , senaraikan aeh.. haha
*apa aku buad seyh
*kenapa ckgu nak jumpa aku
*alaaa , langgar peraturan kea
*aduuh , tudung pendek kowt
*isssshhh , mati laa mcm nie

haaa , tuh baru sikid aku senarai kan , banyak lagi sebenarnya.. malas nak senaraikan semua.. then dah sampai kat kantin tuh , ramai laa jugak kan kat situ tapi semua buda form 4 jea.. then nampak fara , aku tanya dia ada apa sebenarnya.. then dia cakap kami yg duduk kat kantin nie kena jadi pengawass... ayoyo!!!
cikgu dah cakap cakap semua then dia cakap start minggu depan nya pergi tengok board pengawas then tengok jadual ada nama sendiri and jaga mana.. kahkahkah,, kelakar sangad laa kan..

dah dua minggu mungkin aku menjadi pengawas percubaan.. and tadi semua calon pengawas dipanggil di bilik seni.. dan esok cikgu suruh beli nametag pengawas.. that mean aku kena jadi pengawas betul betul laa kan.. haha..
boley bayangkan tak bila aku pakai baju biru tuh.. haha.. penat laa ketawa.. kadang kadang pelik pun ada.. :)

No comments:

Post a Comment