Saturday, August 13, 2011

background baru plus bengang !

pasal background !

okay . dah lihat sekeliling rumah aku nie kan ? dah berubah kan ? nampak sangad girly rite honey . haha . aku tak tahu laah kenapa aku pilih warna PINK . aku sebenarnya tak MINAT pink tahu tak ! tapi bila tengok nampak macam cantek jea andd aku terus buad background laah kan . lepas tuh aku tengok semua berterabur laah kan . macam hareeeeemmmmm ! ohhmysayangs , macam mana nie ? time tuh aku dah kecut gilaa laah kan sebab semua dah berterabur and aku mengambil keputusan untuk memadam semua gambar and apeape yang ada kat sebelah kanan tuh kan . huh ! benti jup . tak cukup nafas nie . haha ! okay 1 minit berlalu dan sambong semula aeh . hehe . lepas dah delete tuh , aku nak lebarkan aku punya blog post laah tapi tak boley ! kurang hancing betul laah . aku dah laah tak expert pasal benda nie . kentuutttt awak laah kan . issshhhh ! aku dah tak boley fikir daah nie .

pasal bengang pulak !

tadi pergi rumaah jiran lama dekat kg melayu majidee andd pergi laah jumpa BFF  aku time sekola renda kat sanaa kan . haha ! aku nak cakap satu jea nie . tasya , awak renda dari saya =D
dah tuh dia nak g pelangi then aku tinggal laah kat uma mak emy . jiran lama aku tuh . dia jaga anak orang taw , dahtuh buda kecik tuh boley amek fon aku andd korang tahu ape dia buad ? dia kopek aku punya keypad fon . mula mula number 6 hilang lepas tuh * hilang then # pulak hilang andd last dy rabak kan sampai terkulai keypad aku . rongak daah keypad aku . uwwwwaaaaa . sadis betul doe . aku terus amek getah and ikat kat fon aku . sedih doe . tapi tak boley salah kan buda tuh sebab dia tataw apeape kan plus buda tuh cute doe . pipi die sangat tembam ! nasib buda tuh cute kan , kalau tak memang habis die aku kerja kan . tak kira laah kaw anak sapae pun . haha ! kejam betul aku nie . hehe .
pening denga akak aku nyanyi lagu korea . saranghae kejadah kaw ! sarangtebuan betul laahh . ceyh , mara orang laen aeh . haha ! k chow .

No comments:

Post a Comment