Friday, August 12, 2011

dia jealous dengan baju saya :D

okay okay . two weeks suda tak update tapi si sorang nie cakap aku dah lama tak update . apelaah kaw nie . nah ! aku nak update laah nie ! isshhhh . tak menyabar betul laah kan !
about my t-shirt . time tuh ada explorace kan . then aku pakai laah baju yang ada lambang BARCLAYS PREMIER LEAGUE . actually kena pakai baju putih . tapi aku tak banyak baju putih . then cari kat almari jumpa laah baju tuh . then jumpa team 4cekal . dahtuh amirul (yul) ckp ngn rahman (aman) . "isshhh , die pakai baju nie laa seyh" aku pown pelik laah kan . dah kenapa pulak dengan baju aku nie . dah tuh tnye die . die cakap baju nie susa nak dapat laah , apelaah . aku tak faham ! pastuh tadi dia suruh cari kat google . aku cari tak jumpa pown . bengang betul laah kan . bialaa , yang penting baju tuh ayah yang bagi :) thanks ayah . LOVEYOU ! hehe
yul jelez ? haha . suka aku ada orang jelez ngn aku . mcam nak pakai setiap ary jea baju tuh . haha !
nak tengok baju tuh ?

dia ada lambang nie
dan baju itu inilaaah dia
tadaaaaaa !
tengok baju jea . muka jangan .
berkilat segala . haha !





yul , tengok baju aku ! haha

okay dahh . bubye !
loveyou readers <3


No comments:

Post a Comment