Thursday, October 27, 2011

kaka ! saya cantek tak ?

hey hey ! penat ohh hari nie . baru lepas habis masak . ntah apa apa jea aku masak hari nie . lantak laah , nak makan, makan . lau tanak tak payah okay . huh ! hujan bukan maen lebat lagi . tadi kena ujan dan kepala pening sudaa nie . okay ini pendahuluan jea .

isi - isi penting :

tetiba teringat yang ada buda tanya yang dia cantek tak . apaa jadah laah kan . time tuh explorace kat sekolah . aku sama zakireen kena ambil gamba orang yang masuk explorace tuh taww sebab itu memang kerja kami . time tuh depan library kalau tak silap aku . adalaah buda form 3 nie tanya dekat aku macam nie "kakak, saya cantek tak?" aku dengan muka yang pelik yang tersangad pelik tengok muka diaa dan tak mampu nak kata apa apa . huh ! time tuh aku macam duduk dekat highway tahu ? highway kan tegak kan ? so aku menjadi tegak sebentar . haha . dan aku tak balas pun soalan cepucemas buda tuh . aku hanya senyum dah berambus dari situ .

aku fikir dia dah CUKUP CANTEK menanyakan soalan itu . adoyai , buad lawak laah awak nie adik adik form 3 . haha ! kadang terfikir jugak, dorang nie datang sekolah sebab nak belajar kea nak melawa . apelaah sangad kat sekolah nak melawa kan . nak suruh abang abang form 4 dengan form 5 ngurat aehh ? adek adek ooiii, hentikan laah perbuatan awak tuh . kami yang tengok nie sungguh pelikk .

*setiap manusia mempunyai keistimewaan dan kecantikan sendiri . cukup laah kita sorang saja yang tahu bahawa kita punya kelebihan . tak perlu nak menunjukk okay ?

JADI DIRI SENDIRI LEBIH BAIK DARIPADA MENJADI PLASTIK . haha ! kbyee

No comments:

Post a Comment