Friday, October 14, 2011

kura - kura

hey hey hey hey . apa buad ? busy keaaa ? dah makan ? hehe . tanya semuaa ain . tanya tanya ! haha :D bosaan dok malam nie . aku tak tahu kenapa . aku tengok nfon, senyap jea nfon tuh . aku sedar aku sape, sebab tuh tade sape nak bisingkan nfon aku . eceyyhh ayat kaw ! haha

S I K U R A K U R A :

pertama sekali aku mengaku yang aku TAK MINAT budaa ini

korang tahu kenapa aku tak minat sama buda kaki empat dan bercengkerang nie ? sebabb sebabb sebabb .
itu hari, aku ikut laah mak aku pergi itu rumah kawan dia . time tuh memang sumpah aku tak tahan gilaa nak wee wee ! haha . i want to pee laah . then tetiba aku nampak benda gerak gerak kat dalam satu bekas nie . warna air dia lebih kurang dengan air yang budaa tuh tenga berenang tapi lagi pekat . then, aku dah tak fikir apaa, aku terus jerit . memang time tuh aku terkejut gilaa . betul betul terkejut dokk . aku cepat cepat keluar dan mak akak aku tanya laah . kenapa kaw ! aku cakap laah . ada binatang tuh nak panjat keluaa . aku betul betul geli dokk time tuh . kalau tengok muka aku time tuhh, memang korang akan gelaak laah kan . isshh memang geli dokk . padahal budaa tuh tak buad apa pown cuma dia panjat bekas yang dia duduk tuh then bekas tuh dekat gilaa dengan kaki aku . sebab tuh aku menjerit . 

sampai sekarang aku fobia dengan budaa nie . haaaiiiissshhh . pelik kan . kalau laah ayah belikan binatang nie suruh aku belaa , memang aku hanta kat kedai yang dia beli tuh balikk . peduli apa aku . haha !



another one gamba buda kaki empat ini


p/s : both picture ini aku snap okay . pakai lens member . smart dokk lens dia . jelass pulaak tuh . 
kalau aku dah zoom kat kepala korang kan . agak agak mesti nampak kan kutu, kelimumur dan rambut putih korang . HAHA ! guraugurau :D

*tanpa gurauan, hidup ini akan kesunyian . eceyhh, tetiba jea kan kaw ain azrin !
okay okay .
terima kasih sebab baca, datang lagi lain kali .
ASSALAMUALAIKUM 

No comments:

Post a Comment