Tuesday, December 20, 2011

aku suka lelaki :)

heyyyyy ! assalamualaikum . benda kaw buad tuh haa ? ofcoz baca bendalaah nie kan . muehee :)
aku SUKA lelaki aehh ? yess ! memang aku suka lelaki . tapi aku suka tengok lelaki yang tolong mak dia jual kuehh, tak kesah laah dia tuh ada gaya or tak . yang penting nampak COOL ! nak tahu kenapa ? sebab sebab sebab dia nampak comel laah . haha . jawapan tak munasabah .

nie haa jawapan dia . aku suka tengok sebab selalu nya orang yang jual kueh nie mesti bangun pagipagi kan ? dia kejut laah anak dia time pagi tuh . anak dia pun bangun gosokgosok mata, mengeliat, amek tuala and pergi mandi . alololooo . cute nya dia . hehe .
kadang-kadang aku respect buda lelaki yang tolong mak dia jual kueh nie taww . sebab dia sanggup tunggu orang datang beli walaupun hari hujan or panas . aku dapat rasa perasaan dorang, dorang cuma nak yang kueh-kueh dorang tuh habis dijual . kadang dorang jual sebab nak ringan kan beban mak dorang and dapat laah upah sikid kan ? itu pun kalau ada rezeki dorang kan . *tibatiba ada perasaan hiba :(
jarang laah aku nak nampak buda lelaki yang nak tolong mak dia . yelaa kan, orang sekarang nie kan suka seronok jeaa . lagi pun mesti dorang ada fikir yang kalau dia tolong kat situ, mesti reputasi dia jatuh . mungkin diaa hot, sebab tuh berfikir macam tuh . yea takk ? hehe . 

tuh semua hanya pandangan aku sahaja, pandangan korang laen mungkin . setiap manusia ada pandangan yang berlainan bukan ? hehe
act, aku post pasal nie sebab pagi tadi masa nak pergi sekolah ambil buku teks, aku ternampak sorang lelaki nie duduk sebelah mak dia tengok kereta lalu lalang . time tuh hujan, aku nampak muka dia muka kesejukan gitu . kesian pun ada . sanggup kan dia ? kalau orang lain still duduk bawah selimut lagi . termasuk aku, nasib amek buku teks . kalau tak amek memang aku tidur jea memanjang . hehe . bubye, wasalam :)

No comments:

Post a Comment