Saturday, December 10, 2011

tag tag tag .

 lemah semangat aku bilaa aku kena tag . walaaahhh, aku dalaa tak gheeti nak jawab jawab soalan and tag orang laen . tapi nak buad macam mana kan, cuba saja laah . haha :)


undang-undang dia :)

1.You must post these rules.
2.Each person must post 11 things about themselves in their journal. 
3.Answer the questions the tagger set for you in their post.
And create eleven new questions for people you tagged to answer.
4.You have to choose 11 people to tag and link them to the post. 
5.Go to their page and tell them you have tagged him/her.
6.No tag backs. 
7.No stuff in the tagging section about 
'You are tagged if you are reading this' you legitimately

(a.k.a really, trust, with all honesty) have to tag 11 people

1 - aku suka kentut . haha :)
2 - kalau bangun tidur, susah nak kemas bilik . haha *bila rajin aku kemas laah
3 - kalau tade benda nak buad, aku suka gigit kuku sampai lunyai . teruk kan ?
4 - tak suka pakai kaen batik, kejap - kejap terburai kaen tuh . huaahuaa :)
5 - suka pimpin tangan orang bila jalan . tak kesah laah sape sape . *gedik kan 
6 - aku suka lelaki yang ada lesung pipit . waah, cair kejap bila tengok dorang . haha !
7 - tak cerewet bilaa bab makan tapi cerewet bila makanan tuh tak sedap . HAHA !
8 - suka taip penuh tapi bila aku malas, memang shortform habis aku bagi nanti .
9 - suka pakai gelang kaki yang ada loceng . bunyi dia kecingkecing nanti . ngee :D
10 - suka addmaths tapi tak suka log . benci aku !
11 - suka ketawa macam orang tade adab . 


dah dah . nasib 11, kalau 111 mau tak jenuh aku taip . nie pulak soalan dari beruangtanganbasah . haha . 


1. awak : manja atau brutal?
    brutal mungkin . nak kata manja macam tak jea sebab aku bukan anak last . *kalau anak last memang kena manja kea ? HAHA !

2. prefer : hitam atau putih?
    Dua-dua pun okay . tapi baju aku kebanyakannya putih . maklum laah kan jaahhh, aku nie tak putih . so kena laah pakai kontra . haha

3. stress : shopping atau makan?
mesti laah makan, nak shopping ? hurrmmm . masih sekolah kan . lagi pun tade duet, tade driver . makan jelaa yang mampu . tuh yang gemukk tuh . hehe

4. sokong : Manchester United atau Real Madrid ?
act, aku tak minat bolaa, tapi kena jawab jugak kan . errmmm MU laah sebab adik aku ada botol MU . haha . tade kena mengena kan .

5. selamatkan siapa dulu : best-friend atau boyfriend?
semestinya best-friend . sebab best-friend suka duka bersama kita . tapi boyfriend ada ? lepas clash blah gitu jea kan . 

6. praised : Khairul Fahmi atau Ricardo Kaka? :D
khairul fahmi laah sebab dia penjaga goal negara . waahh . loveyou KFCM :) tapi kaka pun handsome jugak apa . haha

7. tenang : Bandar atau kehijauan?
hijau laah aku pilih, kalau bandar dia sibuk dengan suasana bising . aku pilih hijau sebab aku nak tenang and boleh mengelamun kejap . haha

8. jodoh : pilhan sendiri atau ditentukan?
pilih sendiri mungkin . tapi orang cakap kalau ditentukan dia akan bahagia . aku pun confius laah . hurrmmm .

9. mana penting : air atau makanan?
air laah . tak kesah laah kalau tak dapat makan tapi air mesti ada . p/s : aku selalu bawak air pergi sekolah . haha

10. pilih : rupa paras atau harta?
soalan nie aku macam gerun nak jawab . bagi aku dua-dua penting sebab rupa paras tuh sedap mata memandang kan tapi kalau perangai tak cantik tak perlu jugak . harta pun perlu sebab kalau tade harta nanti nak kawen macam mana seyhh . barang sekarang dalah mahal . haha ! bebel kan .

11. penting : henpon atau laptop?
mesti laah henpon sebab boleh text sapa sapa . laptop tuh barang kedua terbaik yang terpaksa dilepaskan bagi memenuhi kehendak yang maksimum . haha masuk ekonomi pulaak kan . ngehngehh :)

soalan untuk korang pulaakk aeh aeh . 

1- kalau bangun tidur, benda apa korang akan buad dulu ?
2- kalau mak ayah korang ada jemputan kawen, korang ikut or korang tinggal ? kenapa ?
3- benda yang korang idam-idam kan and benda tuh korang tahu korang takan dapat . listkan 3 :)
4- kalau pergi jalan-jalan, benda yang korang wajib pakai ?
5- berapa lama korang boleh bergayut dgn bf/gf korang ?
6- kalau kena marah dgn parents korang, apa korang akan buad lepas tuh ?
7- ciri-ciri perempuan/lelaki yang korang jijik gilaa dengan dorang . listkan 5 .
8- cokelatt yang paling korang suka and takan penah rasa jemu .
9- pekataan yg korang salu guna bila nak maki orang . listkan 4
10- denda kat sekolah yang korang tak pernah lupa sampai sekarang
11- kalau jatuh moto or apa-apa, korang terus bangun kea korang terus nangis ?


haaaaa, nie orang yang bertuah aku tag . ngehngeh . jangan marahh taww nanti tak omeyy omeyy . hehe

2- putri
3- qieba
4- aten
7- ieka
9- muiz
10- chakkk
11- wana

okay done . your turn . have fun :)

No comments:

Post a Comment