Sunday, January 29, 2012

dengan DIA, DIA dan DIA :)

WEWIITTT ! esok dah sekolah laah kan ? bosan doehh cuti seminggu nie, family tk ajak pegi jalan-2 pun sebab parents tak cuti . oleh sebab mereka tak dapat cuti, aku dengan jayanya meminta izin untuk keluar pergi keeeee sana(citysquare) . act, memang malas nak keluaa . tapi memandangkan nak jumpa fatihah nabila binti zaki dan nursyafiqah rosli ingin tonton movie dan membeli baju, aku pun deal laah nak keluaa pada 23/1/2012 .

naek apa ? ofcoz laah naek pengangkutan awam . bas bas bas ! dalam bas kena berdiri laah kan ! benci aku . then bangla kea nepal punya bodo tahap lahanat boleh nak gesel-gesel kat aku . sial ! sial ! sial ! (dialog dalam sumpahan kumkum tuh . haha . act, eqa nk tengok cerita bujang telajak taww tapi yg mereka-mereka tuh nak tengok sumpahan kumkum . then wan tak bagi tengok bujang telajak sebab dia cakap nanti hilang laah apalaah . ok finee, dengar cakap wan ! grrrrr .

dalam cinema ! perkara bodo lagi satu, number yg kt tepi-tepi seat tuh tak berlampu . dalaa gelap, nak cari seat tak jumpa, at last duduk jea mana-mana . cerita sumpahan kumkum tuh ramai cakap seram . tapi bagi aku, tak langsungggg ! and aku suka ayat nie "aku tk minat laah tengok cerita seram melayu" . tuh ayat wan . then ada satu part tuh, wan tekejut ! hahaha . tak minat kunun, tekejut jugak time tuh . weheee . poyo jea kan . haha . okay fine aku dah penat nak cerita . nanti sampai maghrib tk abez cerita dia . hayooo .

tadaaaaa !

hohooo . eqa, mukaa kaw nampak separuh jelaaa . sorryyy :)

tudung biru tuh, fatihah nabila zaki .

"kan dah cakap, kat sini tak boleh ambik gamba" . kakak tuh kecoh aww . 

nie sayang aku . weweeiiitttt . nur shafiqah rosli . seronok ahh kaw dapat beli baju tuh . haha

time kat sini, wan jatuh kan cermin mata tawww . dah tuh dia kalis then cakap "aku nak carik selua sebenarnya" . haha :)


haaaa ! nie laah wan . SAFWAN AFIQ SALIM .
kawan dengan dia start dari darjah 5 sebab aku pinda pekan nanas dari darjah 5 .
tinggi gilaa boleh dia nie . hayooo

eqa cute laah kan . atototttooo :)
"tengok muka dia ketat" . ayat wan . haha
penat aeh eqa ? haha



okay daah . bubyee :)


No comments:

Post a Comment