Sunday, June 3, 2012

kaw GEMUKKK aku .

ohh hai assalamualaikum . lama gilaa tk update budak comot nie . malas laah, lagi pun dah jarang online dahh . tahu siapa gemukkk itu ? bhaha .

  • dia seorang yang mulut bising
  • bijak
  • kuat nangis
  •  kadang menyakitkan hati
  • suka belanja aku topup . hehe
  • pandai tapi malas ! <----- sikap kaw yang aku tk suka !
NNJ, kaw tahu kenapa aku sayang kaw ? sebab perangai kaw dengan aku lebih kurang jea . kaw suka makan mee tiaw goreng kan ? aku pun . kaw dengan aku banyak sangat persamaan tapi berat kaw dengan aku laen sangat . HAHA ! gurau gurauuuuu ! muaah muaahhh ! aku benci bila kaw nanges sebab muka dengan perangai kaw agak ganas tapi gembeng sangad . satu hari tak dengar suare kaw, tk lengkap hidup aku doee .

this is my gemukkk :

kami sama-2
B.U.S.U.K :)


tahu kenapa bibir dia pink ? dia pakai lipstik ibu ! tak malu betul . haha



WE LOVE EACH OTHER <3
sering ke rumah dia . sampai ayah dah tanya dia dah kalau dia tk datang dan ayah selalu tanya kalau aku tk pergi rumah dia . hewhew

NOR NABIHAH BINTI JAMAL ! ILOVEYOU <3

No comments:

Post a Comment