Friday, May 24, 2013

pasrah :(

assalamualaikum dan salam satu Malaysia

semalam aku asyik nangis jea . pagi pagi bangun dah nangis . dalam kereta menangis . kena bebel menangis . sebab apa ? sebab apa yang aku nak tak dapat . masa tuh beriya bagi tapi tinggal satu hari jea . satu hari jea tinggal wehh, tak bagi pulak katanya . sebab apa ? sebab terencat dengan kata-kata kawan dia . lebih dengar kata-kata kawan daripada pelajaran anak sendiri . aku tak ada tempat nak luahkan . dekat blog nie laah aku luahkan . nak tanak kena masuk jugak form 6 . form 6 sekarang dah lain . dah tak macam dulu . mampu ke aku ikut ? boleh ke aku buat ? hmmmm . penat aku nangis semalam . borang semua dah isi dah . barang jea tak beli lagi . kenapa mesti memaksa ? kalau aku tak mampu masuk form 6, mungkin akan dipersalahkan jugak . aku bukan nak kemana, aku nak pergi belajar . kalau aku cakap aku nak kawin, boleh laah tentang habis habisan . nie aku nak belajar . salah ke ? tak apalaah ain . ada hikmah nie semua . sabar jea okay ? *pujuk diri sendiri*

esok 25/5/2013 lapor diri tapi hmmmm . tak jadi, jadi surat tuh akan ke tong sampah laah jawab nya . kesedihan yang sukar nak diungkapkan dengan kata-kata . aku dilahirkan dengan anggota yang sempurna tapi minda tidak berapa nak sempurna . UPU tak dapat, Poly tak dapat . ini ujian ain, ujian . ada jalan inshaAllah :) wassalam :)

1 comment:

  1. sabar okey dik. upu tu kan ada rayuan. tak pon uitm ada 2 kali pengambilan pelajar. try mintak lagi. mintak OM dekat UITM. kos tu senang dapat and insyallah senang nak bawak. kalau dekat poli kos setiausaha. sekarang teruskan dulu form 6 sebab form6 banyak kelebihan. :)

    ReplyDelete