Tuesday, May 21, 2013

memori tercipta part 2 :)

sambungan dari memori tercipta :)

okay aku banyak potong part part yang menyeronokkan sebab malas nak taip ahhh . hah yang nie aku tak akan potong . ini pasal kawan sekatil, sedorm, sesengal sesedap rasa . ehh ? haha . sebetulnya memang ramai kawan dekat situ tapi yang betul betul boleh ngam dengan perangai aku ada 4 orang . nie yang betul betul rapat ahh . 3 orang dari melaka 1 dari pontian . k yang dari pontian nie orang first aku tegur dekat dalam dorm sebab dia orang yang pertama aku masuk dorm bersama dia . haha . soalan pertama aku "memang minat merah aehh?" mana tak nya, baju merah, tudung merah . merah menyala pulak tuh . merah mak ngah gituuu kauu . haha . yang dari melaka nie pulak . gilaaa tk faham aku dengan perangai dia . haha . masa tuh kitorang (aku dgn suria) baru jea sampai dorm kok dia menjeling kami ? rupanya baru bangun tidur . haha . itu laah NORAIHAN ILLANI ZAHARUDIN . hehe . yang warda dengan khamisah aku tk berapa nak ingat macam mana dia boleh serap dalam geng kami . ecewahhhh . haha .

aku betul betul sayang dorang . rindu dorang . sebab aku tak pernah ada dorm mate, tak pernah rasa macam mana hidup dengan kawan kawan . selalu dengan family jea . ternyata sangat seronok bila ada dorm mate .
hah nie laah dorang .
dari kiri : warda, illani, suria, khamisah dan airin(aku)

k dorang nie memang extraordinary best friend yang aku pernah ada . tapi warda laah yg paling tak berapa nak bising mulut dia . dia banyak ketawa daripada bercakap . apa pun aku sayang sangat dorang berempat nie . hah sadis nyaaa . 

illani . airin . suria 
okay perhatikan tangan suria . adakah dia sedang bernasyid atau mungkin dia dapat tangkap sekor lalat ? haha

lani kau gigit lidah apa ? haha . warda acah acah comel lettew . haha

aku nak menegaskan disini bahawa illani memang seorang kawan yang merangkap lesbian aku dekat kem memang seorang yang pelik . haha . satu hari kalau tk ketawa memang bukan illani . tapi ada part yang menyakitkan hati, jiwa dan raga apabila kita cakap dengan dia . dia buat dunno jea wehhh . nak cerita tapi tak baik aibkan orang . hahaha . loveyou lani :) banyak persamaan aku dengan si lani nie . selama 3 bulan kami memang begitu laah rapat sehingga adien panggil kami lesbian . bukan lesbian, kami sayang antara satu sama lain hokayyyy aliennn . lahmakkk . untung ahh lani selalu dapat air nescafe mocha, strawberry f&n . haha . boooooo~ kahkah . tak berapa nak selalu laah aku tidur sekatil dengan dia . ada satu malam tuh, tengah sedap tidur dia boleh rentap badan aku . terkejut k aku . dalaaa peluk orang cara ganas lepastuh ketawa . k biadappp kau . haha . kau memang baik, thanks sebab selalu sangat belanja aku . thanks faham aku . thanks selalu buat aku ketawa . aku sekarang nie tengah flashback semua benda yang kita buat dekat kem . mandi, makan, tidur, nyanyi dekat toilet, joget, gelak, nangis dan segala galanya yang kita pernah lalui . k sedih sekarang nie . tolong jangan pernah lupakan aku sebab aku selalku teringatkan kau lani . hmmm






rindu lani si budak braces tercabut . haha


 
hmmmm masa last day dekat kem . aku dah nak balik masa nie . tersangat laah sedih nak tinggalkan dia . hmmmm . sebelum nie aku ada buat drama hokayyy . dia duduk dekat tepi pokok pokok . aku berlari menuju ke illani dan terus peluk dia . start dari tuh aku menangis tk berhenti . lani pun sama . budak budak nie cakap bengkak mata dia . ada jodoh kita jumpa lagi tau sayang ? aku sayang kau sangat sangat lani . percaya laah :) kau bestfriend aku sampai mati :)

sedih bila ingat balik conversation aku dengan lani . haihhh .



nah lani, katak kem untuk kau . hahaha ! 

akan bersambung................






No comments:

Post a Comment