Wednesday, July 27, 2011

sejak bila kaw PANDU PUTERI??

haaaa , today i don't feel like doin anything.. haha.. nyanyi pulaak nie haa.. title ntah pape jea an?? okay , macam nie laa aeh.. arituh kan aku pergi latihan menembak dekat IPK melaka.. pakai baju kadet polis laa kan.. then masa nak otw pulang tuh , driver bas tuh singgah laa kat pagoh.. yelaa , takan nak biaa ktowang kelaparan kat dlm bas tuh.. dah tuh aku tukar laa baju.. si pieka nie pun tukar jgak.. dah tuh masuk kan dalam beg mira.. dah smpai skola , pieka terambil bju aku dah tuh bju dia kat mira.. hari ape ntah si mira nie pun bagi laah baju pieka kat tuan dia balik laa kan.. tapi baju aku?? waaaa , dekat si pieka nie..
malam tadi bersamaan 26/7 dlm pukul 10 laa kan.. tiba tiba aku teringat yang baju aku pada pieka..dengan tergesa gesa aku call mira.. pieka tuh dalaa buda ostel.. macam mana nie!!!! aku ambil keputusan untuk pinjam baju qieba.. dia ckp baju dia saiz 40.. wwoooo , besar laa kan.. pape jelaa , yang penting adaa.. dalam masa yg sama aku terus ke rumah mira.. malam malam laa kan..
then tadi , bersamaan 27/7 aku pakai laa baju pandu puteri tuh.. sampai sekola jea dorang cakap.. sejak bilaa kaw PANDU PUTERI?? haha.. aku hanya senyum sebab nak citer nanti dua hari baru habis.. haha..
dekat kelas pulak , dorang cakap.. baju sape laa kaw kebas nie aen.. ishh ishh ishh..
riezman lagi kurang ajaa... "aeh mok , kaw makin gemok pakai baju nie.. kaw pkai bju kadet tak laa gemok sangad" tegak jea kan dia cakap mcm tuh..
kawan kawan , minggu nie jea aku pakai pandu puteri.. next, aku pakai baju kadet aku aeh.. jangan nak pelik sangat taw sayangg... =)

1 comment:

  1. hitam putih dah biasa tengok kott
    hitam biru???
    hmmm curious!! hahaha

    ReplyDelete