Saturday, November 10, 2012

i'll miss you ;'(

hye assalamualaikum :)

hah, 1 bulan nie aku demam wehh . demam apa ? demam exam laaahhh . eesssspiiiiieeemmmmm derr . haihh, banyak gap kay aku punya subjek . hurm :(

lepas nie,
*dah tk tengok muka dia pagi-2
*tak gaduh-2 macam selalu
*tk kena marah macam selalu
*jarang jumpa
*tak tengok muka comel dia setiap hari
*jarang tengok gigi dia yg cantik tuh
*banyak lagi, tak sanggup nak list . eheemm

cedihh ;'( dengan cuaca yang mendung seperti memahami perasaan aku di saat ini dengan lagu yang berkumandang di corong radio bagai memahami perasaan aku yang diselubungi kesepian . kenapa jiwang sangat nie ain ? ehh, tetiba ingat ADAM MUKHRIZ . wahaaa, adam diciptakan untuk hawa . haha . aku gila aaron aziz :D sound crazy rite ? ehh, back to the story . ehhhhemmm (amik feel)
lepas 6 disember 2012 nie, kite dah tk bole jumpa macam selalu kan awaak ? tapi kite akan berusaha untuk berjumpa . teheee *pujuk diri sendiri
.
.
.
.
.
.
tak sanggup ahh nak teruskan . ceyyhh, gedik gilaa kaw ain . dushdushdush (tampa muka sendiri)
p/s : dia suka sepak muka aku sebab aku mengong . ehh ? aku punching bag dia . weheee
.
.
.
.
.
.
tanak ahh sambung lagi . nanti aku nanges ;'(

aku akan merindui kaw laaah kudut yang awesome ! 
.
.
.
.
kaki kesemut weyhhh, tak dapat nak sambung . huh, macam nak tekencing aku rasa .
ohh baby it's raining raining, baby come into me come into me :D

eheee, dia pakai baju kita kasi .
*goyang-2 badan and senyum-2 :D







selamat tinggal bunga ku, aku bermohon pergi dahulu . wahhaaaa

sayonara *lambai-2 tangan :)

No comments:

Post a Comment