Monday, December 10, 2012

tigabelas . sebelas . duabelas

di sini lahirnya sebuah cita . ape kejadah aku nie patriotik sangat ? puihhhh ! nak start dari mana nie ? tak sabar tak sabar tak sabar (lisa surihani) . ngehngeh :D tajuk tuh tk ada kena mengena dengan istanbul walaupun aku kat istanbul sekarang . sejuk kat sini :P ohh merepek dari semalam . hurm . tarikh tuh, ada sesuatu yg menimpa diri ku dan kawan baru ku . mula dia begini
.
.
.
.
.
hari tuh, aku ada kelas addmath . memandangkan minggu depan nya paper addmath kan, cikgu pun buad kelas . pukul 10 cikgu bagi rehat . haihhh . masa tuh pulak wany PMS . aku bawak laah dia balik rumah aku sebab nak ehem . haha ! dah sampai rumah tuh, yul bagi message "belikan teh ais 2, nanti aku bayar" . yang si tiera nak pinjam charge . dah siap-siap tuh nak pergi sekolah balik laah kan tapi kena singgah warisan dulu sebab nak beli air yul . masa aku nak amek site kanan, aku nampak moto kat belakang tuh laju dia macam gampang (pengaruh athif) . haha . aku dah bagi signal dah yang aku nak belok kanan .
.
.
.
.
.
dalam masa 2 saat jea, mata aku jadi gelap . tk nampak apa-apa dan hanya kedengaran bunyi benda terseret . yang aku mampu hanya tutup mata dan aku rasa aku tengah berguling kat atas jalan tar ! aku rasa macam mimpi tapi bila aku denga wany menjerit "ain, sakit !" kuat sangat weyh dia jerit . aku terus bangun and pegi dekat wany walaupun aku saket . aku tk fikir diri aku . aku fikir wany dgn moto jea . terus pegi dekat wany and angkat dia bagi duduk . aku tengok moto, aku terus nanges . call mak lagi laah aku nanges . huh cedih . masa tunggu mak ayah sampai . aku tengok ahh sekeliling, aku nampak orang yang langgar aku . aku nampak ayam hidup dalam guni . haha ! bodo punya orang, bawak ayam . kesian ayam tuh . yang penting aku tk salah . bukan salah aku . 
.
.
.
.
.
.
benda nie jadi begitu cepat . barang aku semua rosak . cardigan baru berlobang sikit, selua forest aku baru guna berapa kali koyak, botol air aku kemek :( tak sampai sebulan beli weyhh . semua gelandangan atas tar tuh . moto ego pun teruk . huh . sedihh :( tapi syukur laah aku masih berkesempatan tengok dunia nie lagi . aku belum sedia nak mati sebab banyak sangat perkara aku tk buad lagi dan aku sebagai manusia nie sudah tentu banyak buat dosa . kalau laah Allah tarik nyawa aku masa tuh jugak . aku nak orang sekeliling aku yang rapat dengan aku tahu yang aku sayang kat korang sangat . aku sayang mak ayah. aku sayang kakak2 aku dan adik . aku sayang MSMY . aku sayang geng runningman aku dan semua laah . syukur aku masih bernafas, sebab masa aku jatuh tuh . aku berada kat arah bertentangan . kalau laah masa aku tengah berguling tuh aku dilanggar lori ? hurmm . tk dapat bayang . wany dia dah selamat ke dalam sikit . kat sebelah warung cik kadir . aku ? aku kat tengah jalan masa tuh .
.
.
.
.
.
bangla tuh sodok aku dari belakang . ramai gila weyh kat warisan masa tuh . dalaa depan sekolah, budak yang ada kelas semua tengah rehat . tak teruk pun kami nie hah . wany pun tak teruk . cuma luka kat tangan jea dia . aku pun tk teruk lagi, hanya cedera ringan . kat tangan, kaki, lutut tapi belah badan belah kanan aku saket2 . banyak lebam2 yang kebiru unguan . ehh ? haha . 



masa nie dekat assalam, baru lepas pegi klinik and nak pergi buad report tapi tk jadi sebab tuan punya bangla baghal tu nak ganti segala-2 nya apa yang rosak

tuh dia . cantik bukan ? ramai cakap, alaa sikit jea nie . memang sikit tapi sakit doe ! puihhhh

aku suka nie sebab dia bentuk love . hewhew



tengok nie, sedih baca msg yul . dia rasa bersalah . bukan salah kaw yul :)

okay bye . assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment